آگهی دعوت به مجمع عمومی سالیانه انجمن ایرانی حقوق اداری
🛑 این جلسه به جهت شیوع سویه امیکرون با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می گردد.
🛑 صرفا اعضای پیوسته که عضویت ایشان تا روز جمعه ۲۴ دی ماه تمدید شده می توانند در مجمع شرکت نمایند.
🛑 لینک برگزاری مجمع متعاقبا اعلام می گردد ضمنا جلسه به صورت زنده از کانال اینستاگرام انجمن پخش خواهد شد.
ترکیب و شرایط عضویت در هیات مدیره انجمن ایرانی حقوق اداری ( بر اساس مفاد اساسنامه و مصوبات کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری)
♦️هیات مدیره انجمن مرکب از نه عضو اصلی و سه عضو علی البدل از بین اعضای پیوسته انجمن برای مدت سه سال براساس رای اکثریت مطلق اعضای مجمع عمومی انتخاب می شوند.
♦️اعضای هیات مدیره از بین اعضای هیات علمی دانشگاه ها  که دارای عضویت پیوسته در انجمن می باشند برای مدت سه سال انتخاب می گردند و از هر دانشگاه صرفاً دو نفر می توانند به صورت همزمان در یک دوره عضو هیات مدیره انجمن باشند.
♦️دو نفر از اعضای هیات مدیره را می توان خارج از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و از دستگاههای اداری، اجرایی یا قضایی انتخاب نمود.
♦️شرکت در انتخابات هیات مدیره به صورت مجازی بر بستر سامانه کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم برگزار می گردد که لینک آن برای اعضا ارسال می گردد.
♦️نامزدی برای عضویت در هیات مدیره از طریق ارسال تمایل و رزومه به دبیرخانه انجمن به ایمیل anjoman.edari@gmail.com انجام می پذیرد. مهلت اعلام نامزدی تا پایان روز جمعه ۲۵ دی بوده و رزومه نامزدها به مدت ۷۲ ساعت از طریق کانال انجمن در معرض مشاهده اعضا قرار خواهد گرفت.